Thursday, January 7, 2010

huh. sedih~

Since bapa hari tok..Sik nyaman jak sa...asyik tak tenang. Sini tak tenang. Sana tak tenang. Macam2 benda nak pikir. Kan bagus if idup tok happy jerk. Tak nak pikir sal apa2. Memang sakit apa yang aku tengah rasakan. Kalau diberi pilihan..aku nak tinggal kat satu tempat yang takda orang boleh sakiti aku. erm. Kan besh.

Sumtimes..aku rasa macam..DIPERBODOHKAN..DIPERGUNAKAN. kenapa? Kerana aku seperti telah melalui saat2 yang memeritkan itu. "saat" itu. Perit. Kenapa banyak sangat pikir? Kadang2 hal itu terlalu remeh untuk difikirkan. Tapi aku kadang2 akan fikirkan KENEGATIFAN hal itu. Huhh.. Kenapa lha...Naik demam dan migrain aku makin menjadi bila memikirkan bermacam2 perkara. alahai.

AKU TAK KUAT SEPERTI YANG DISANGKA. KADANG2 HATI AKU TERLALU NIPIS UNTUK MENERIMA SEMUA DUGAAN YANG TELAH DIBERIKAN KEPADA AKU.. TERLALU NIPIS. SEKALI DIHIRIS..AKAN TERCALAR DAN TERLUKA!!!!!

Seperti apa yang telah aku katakan ......."SETIAP AIR MATA AKU YANG MENGALIR KELUAR...MELAMBANGKAN SETIAP KESEDIHAN YANG TENGAH AKU ALAMI SEKARANG."
Tapi aku tak nak menyusahkan sesiapa. Sakit bagaimanapun aku tetap akan berusaha untuk menenangkan diri aku sendiri. Aku terasa seperti tidak mempunyai sesiapa lagi untuk bertahan..bermanja.. All's gone.


Aku terasa tak serapat dulu lagi. Amat terasa. Entah lah. Why? huhhhh~ Makin sedih lha nak tulis nie. k.. pit stop here...

No comments:

Post a Comment